آژانس مسافرتی تعطیلات رویاییآژانس مسافرتی تعطیلات رویایی

در حال حاضر عضو هستید؟

آژانس مسافرتی تعطیلات رویاییآژانس مسافرتی تعطیلات رویایی
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

سوالات متداول

پرسش جدید




سوالات متداول اعضای باشگاه تعطیلات رویایی

عضویت باشگاه من به پایان رسیده ،آیا امکان تمدید دارم ؟

عضویت باشگاه من به پایان رسیده ،آیا امکان تمدید دارم ؟

عضویت باشگاه تعطیلات رویایی قابل تمدید نیست، اما اگر شما دلیایل قانع کننده ای برای عدم استفاده از خدمات داشته باشید ، با ارائه درخواست و ذکر تاریخ دقیق و مقصد سفر می توانید برای مدت خاصی ، عضویت باشگاه خود را تمدید کنید ، درخواست تمدید عضویت حتما باید قبل از اتمام مدت عضویت در باشگاه به ثبت رسیده باشد.

سوالات متداول بخش بیمه

خسارت بیمه را چگونه دریافت کنم ؟

خسارت بیمه را چگونه دریافت کنم ؟

تعطیلات رویایی به شما پیشنهاد می دهد که یک کپی از سیاست  پوشش بیمه را همراه خود داشته باشید .

در صورت ببروز هر گونه مشکلی که نیاز به دریافت خسارت بیمه بود، مدارک را از تعمیرگاه خودرو یا بیمارستان یا پزشک و یا پلیس تحویل بگیرید و پس از بازگشت به ایران نسخه اصل مدارک را برای دریافت خسارت بیمه به شرکت بیمه ارائه دهید

سوالات متداول بخش خودرو

بیمه تصادف چه چیزی را پوشش می دهد ؟

. بیمه تصادف چه چیزی را پوشش می دهد ؟

اگر شما یک اتومبیل را تحت پوشش بیمه تصادف کرایه کنید ، و آن اتومبیل در نتیجه ی تصادف ، سرقت ، خرابکاری ، طوفان ، تگرگ ، سیل و یا هر دلیل دیگری که خارج از کنترل شما بود  آسیب دید ، مادامی که تحت مالکیت شماست ، شرکت بیمه تحت شرایطی بیمه تصادف را پرداخت خواهد کرد:

  1.  هزینه ی تعمیرات و شارژ های کرایه ای که در حالی که اتومبیل در حال تعمیر است ، توسط کمپانی اتومبیل کرایه ای تحمیل شده
  2.  ارزش نقدی حقیقی اتومبیل به معنی قیمت خرید منهای استهلاک
  3.  مقدار نشان داده شده در تاییدیه پوشش. ممکن است محدودیت های دیگری اعمال شود…

پوشش بیمه برای شما فراهم شده ، به شما و مسافران همراه شما مجوز رانندگی داده شده است  ، و در توافق نامه ی اجاره ذکر شده است .

این پوشش برای اتومبیل هایی که در جامائیکا ، جمهوری ایرلند ، ایرلند شمالی و اسرائیل کرایه شده اند اعمال نمی شود .

تعطیلات رویایی به شما پیشنهاد می دهد که یک کپی از سایت پوشش را همراهتان داشته باشید برای کمپانی اجاره ی ماشین .

سوالات متداول بخش هتل و محل اقامت

من یک موقعیت و اتاق خاصی را در نظر دارم،آیا امکان انتخاب نوع تختخواب را دارم؟

من یک موقعیت و اتاق خاصی را در نظر دارم،آیا امکان انتخاب نوع تختخواب را دارم؟

شماره اتاق خاصی قابل رزرو کردن نیست(مثلا اتاق شماره 311).موقعیت اتاق فقط در هنگام رزرواسیون قابل تغییر است(چنانچه در هنگام رزرواسیون،این گزینه وجود داشته باشد)مانند انتخاب اتاق رو به اقیانوس در هنگام رزرواسیون امکان­پذیر است.

انتخاب نوع تختخواب نیز فقط در هنگام رزرواسیون امکان­پذیر است (چنانچه این پیشنهاد در بین گزینه­ها باشد) بقیه درخواست­ها فقط به عنوان درخواست می­باشد و هیچ تضمینی وجود ندارد.بقیه درخواست­های خاص در اختیار مدیریت هتل می­باشد که پذیرفته شود یا رد شود.

سوالات متداول بخش ویزا

برای ارائه درخواست برای ویزا، گذرنامه باید حداقل چه مدت زمانی از اعتبارش باقی مانده باشد؟

برای ارائه درخواست برای ویزا، گذرنامه باید حداقل چه مدت زمانی از اعتبارش باقی مانده باشد؟

برای گرفتن ویزا، اغلب کشورها این گونه مقرر کرده اند که گذرنامه شما باید حداقل تا 6 ماه بعد از تاریخ  برنامه بازگشت تان، اعتبار داشته باشد. اگر می خواهید درخواست ویزای چند بار ورود بدهید و از تاریخ اعتبار ویزایتان زمان کمی مانده است، بهتر است قبل از ویزا برای گرفتن گذرنامه جدید اقدام کنید، زیرا اغلب ویزاها بعد از انقضای گذرنامه، از درجه اعتبار ساقط می شوند

سوالات متداول بخش پرواز

چرا برنامه پرواز من تغییر کرد؟

چرا برنامه پرواز من تغییر کرد؟

  • گاهی اوقات خطوط هوایی تغییرات در برنامه پرواز خود را به جای تغییرات در ظرفیت و تجهیزات انجام می­دهند.
  • برخی از این تغییرات جزئی هستند و ممکن است تغییرات هواپیما را شامل شود مانند شماره پرواز یا تغییر جزئی در زمان ورود یا خروج .برخی از تغییرات زمان بسیار خوبی است و در نتیجه تغییر تاریخ خروج شهر و تاریخ سفر یا حتی مقصد شهر ممکن است عوض شود.
  • تعطیلات رویایی تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی به شما انجام خواهد داد ،اگر رزرو شما تحت تاثیر تغییرات خطوط هوایی قرار گیرد.تعطیلات رویایی تلاش خودرا می کند تا زمان خروج و شماره پرواز را به طور مستقیم با شرکت هواپیمایی24تا72 ساعت قبل از پرواز ارزیابی کند و به اطلاع شما برساند.
اگر رزو پرواز داشته باشم و خطوط هوایی تغییر مسیر دهد تعطیلات رویایی چگونه به من اطلاع می دهد ؟

خطوط هوایی برخی از زمان ها برنامه پرواز خود را تغییر خواهند داد در صورتی که تغییر مسیر شما قابل توجه باشد سعی خواهد شد که قبل از زمان خروج شما از طریق ایمیل مطلع شوید. تغییر برنامه ای که تاثیر زیادی بر روی شما نداشته باشد با ایمیل دیگری به شما اعلام می شود که محدود به ان نیست :

تغییر شماره پرواز

تغییر پرواز خروجی قبل از 11 دقیقه

تغییر پرواز و زمان خروج 20 دقیقه بعد

اگر یک شرکت هواپیمایی تغییرات اسامی خود را در مورد خرج از پرواز انجام دهد و زمان یا تغییر خدماتی را وارد می کند مانند دیگر خدمات ارائه شده به شماره سرویس دهنده ی خدمات مشتری هر گونه تلاش برای برقراری ارتباط شما با تلفن . همگامی که ما به شما کمک کرده ایم تا تغییرات مورد نیار را انجام دهید لازم است به روز رسانی شما از طریق ایمیل ارسال شود و هم چنین می توانید در رزرو خود چک کنید.

تعطیلات رویایی ادامه خواهد داد تا در طول سفر خود از نظم خود مراقبت کمد و هر گونه تلاش برای هشدار به شما در مورد هرگونه تغیرات در خطوط هوایی ادامه دهد.

E-ticket چیست؟

E-ticket چیست؟

نوعی بلیط است که به­ صورت الکترونیکی صادر می­شود و نیاز به پرینت گرفتن هم ندارد. تعطیلات رویایی(www.trta.ir ) این نوع بلیط را درصورت موجود بودن به مسافرین پیشنهاد می­کند.

چگونه پرواز را تغییر دهیم؟

چگونه پرواز را تغییر دهیم؟

ما با شرکت­ها و ایرلاین­های زیادی قرارداد و همکاری داریم، آنها در صورتی­که اجازه تغییر را داشته باشند شرایط و قوانین خاص خودشان را جهت کنسلی و یا تغییر اعمال می­کنند، که هزینه آن از 50$ تا500$ متغیر می­باشد. بهتر است در هنگام صدور بلیط از این شرایط مطلع شوید